Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Fredrika - 15 mars 2011 18:50

I det här inlägget tänker jag skriva hur mycket Danny betyder för mig :)

Jag har alltid gillat Danny som artist och jag har alltid trott på honom från allra första början. Han är en grymt stor förebild för mig och har fått mig på andra tankar när jag har haft det svårt. När jag mår dåligt och är ledsen lyssnar jag på Dannys musik och får .. ja det är väldigt svårt att förklara känslan men jag blir glad och tacksam för att han finns. 

Jag är glad för att Danny inte spelar någon han inte är utan att han är sig själv, han behandlar sina fans med en glad och härlig attityd och det är sådant som vinner i längden! Jag hoppas du (danny) fortsätter med det du håller på med och att du alltid är lika glad mot dina fans, för du är en underbar människa och en stor förebild för mig och många andra!


//F

Av Fredrika - 15 mars 2011 13:41

Detta är mina egna recensioner av låtarna på Dannys skiva 'In The Club' :)


1. In your eyes - Fantastisk låt svårt att sitta still :) Jättbra text och den har en mening!

2. Tonight - Den här låten är en av mina favoriter, Jag älskar den! Den sticker ut lite från Dannys andra låtar :)

3. In the Club - Härligt gung i låten och man blir j*vligt glad när man hör den :)

4. In Love With a Lover - Bra låt, finns inte så mycket mer att säga ;)

5. Never Gonna Take Us Down - Just gonna say: Love it!

6. Catch Me If You Can - Underbart bra låt och detta är min andra favorit, den sticker också ut ( på ett bra sätt! ) :)

7. Just Like That - Denna låten är ju med på Dannys tidigare skiva 'Set Your Body Free' och den är väldigt bra och den visar att danny kan rappa ;)

8. Cassandra - Har inte hunnit lyssna på denna låten ännu men är säker på att den är lika bra den ;)


Hoppas ni gillade det! Ha det!

//F


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards